Profilaktyka  samobójstw wśród dzieci i młodzieży

Profilaktyka samobójstw wśród dzieci i młodzieży

W dniu 4 grudnia  w ramach współpracy z Zakładem Poprawczym w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz...

Narodowe Święto Niepodległości

Narodowe Święto Niepodległości

W dniu 11 listopada 2019 r. studenci Wyższej Szkoły Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św....

Nadanie doktorowi Vakhtangowi Maisai tytułu Honorowego ProfesofaWSBiP

Nadanie doktorowi Vakhtangowi Maisai tytułu Honorowego ProfesofaWSBiP

W dniu 18 października podczas posiedzenia Senatu WSBiP w Ostrowcu Św., miało miejsce uroczyste...

  •  Profilaktyka  samobójstw wśród dzieci i młodzieży

    Profilaktyka samobójstw wśród dzieci i młodzieży

    środa, 04, grudzień 2019 11:03
  • Narodowe Święto Niepodległości

    Narodowe Święto Niepodległości

    poniedziałek, 11, listopad 2019 15:51
  • Nadanie doktorowi Vakhtangowi Maisai tytułu Honorowego ProfesofaWSBiP

    Nadanie doktorowi Vakhtangowi Maisai tytułu Honorowego ProfesofaWSBiP

    piątek, 18, październik 2019 15:29
  • Międzynarodowa Konferencja Naukowa

    Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Od Międzymorza do Trójmorza. Inicjatywy integracyjne i...

    czwartek, 17, październik 2019 15:34

Inspektor Ochrony Danych
Marek Gawlik
Telefon +48 41 260-40-20
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Druki do pobrania Format Plik
Zarządzenie Rektora nr 17.1/2018 z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie wprowadzenia dokumentów regulujących zagadnienia bezpieczeństwa informacji w zakresie ochrony danych osobowych. PDF ikona pdf2
Link do dokumentów z klauzulami informacyjnymi. PDF ikona pdf2
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych RODO PDF ikona pdf2
Wniosek o sprostowanie danych osobowych lub o dostęp do danych PDF ikona pdf2

Wybierz zakładkę do której chcesz przejść. Poniżej odnośniki do zakładek.

Program Erasmus+ wszedł w życie 1 stycznia 2014 r. i zastąpił dotychczasowe programy: „Uczenie się przez całe życie” (oraz jego programy sektorowe – Erasmus, Leonardo da Vinci, Comenius i Grundtvig), akcję Jean Monnet, program „Młodzież w działaniu” oraz pięć innych programów (m.in. Erasmus Mundus i Tempus). Po raz pierwszy w historii programów edukacyjnych Unii Europejskiej, wspierane będą również inicjatywy związane ze sportem. Realizacja programu zaplanowana jest na siedem lat, czyli do roku 2020.

Założenia
Program Erasmus+ oferuje wsparcie finansowe dla instytucji i organizacji działających w obszarze edukacji i szkoleń, młodzieży oraz sportu w Europie. Odpowiadając na wyzwania nakreślone przez dokumenty strategiczne europejskiej polityki (przede wszystkim strategię Europa 2020), program ma się przyczyniać do rozwijania umiejętności jego uczestników oraz zwiększania ich szans na zatrudnienie, a także modernizacji systemów edukacji, szkoleń i wspierania młodzieży.

- Ulotka na temat programu w języku polskim
- Broszura prezentująca możliwości, jakie daje Erasmus+
- Szczegółowe informacje na temat programu
- Karta Uczelni Erasmusa

erasmusp logo 1216

Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim
ul. Akademicka 12 (os. Pułanki) 27-400 Ostrowiec Św.
tel. +48 41 260-40-41 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. 
PKO S.A. o/Ostrowiec 08124013851111000011858553

Rekrutacja 
Telefony +48 41 260-40-45
Tel./Fax +48 41 263-21-10
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
lokalizacja Blok C

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00

wtorek od 8.00 do 16.00
  środa od 8.00 do 16.00
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota od 9.00 do 13.00
  niedziela nieczynne

Rektorat
Telefony +48 41 260-40-44, +48 41 263-21-10 w. 111
e-mail rektorat@wsbip.edu.pl

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00
  wtorek od 8.00 do 16.00
  środa od 8.00 do 16.00
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota od 7.30 do 15.00
  niedziela nieczynne

Dziekanat 
Telefony +48 41 260 40 45, +48 41 263-21-10 w. 130
e-mail dziekanat@wsbip.edu.pl
e-mail podyplomowe@wsbip.edu.pl

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00
  wtorek od 8.00 do 16.00
  środa nieczynne
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota od 7.30 do 15.00
  niedziela od 7.30 do 13.00

Dział Dydaktyczny
Telefony +48 41 266-72-00, +48 41 263-21-10 w. 118
e-mail dydaktyka@wsbip.edu.pl
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00
  wtorek od 8.00 do 16.00
  środa od 8.00 do 16.00
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota od 7.30 do 15.00
  niedziela od 7.30 do 13.00

Biblioteka
Telefony +48 41 260-40-47,  +48 41 263-21-10 w. 164
e-mail biglowna@wsbip.edu.pl

Czynne w dniach

poniedziałek nieczynne
  wtorek od 9.00 do 16.00
  środa nieczynne
  czwartek od 9.00 do 16.00
  piątek od 9.00 do 18.00
  sobota od 9.00 do 16.00
  niedziela od 9.00 do 14.00

Kadry
Telefony +48 41 260-40-43,  +48 41 263-21-10 w. 115
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00
  wtorek od 8.00 do 16.00
  środa od 8.00 do 16.00
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota nieczynne
  niedziela nieczynne

Kwestura
Telefony +48 535 696 207,  +48 41 263-21-10 w. 122
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00
  wtorek od 8.00 do 16.00
  środa od 8.00 do 16.00
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota nieczynne
  niedziela nieczynne

Kasa
Telefony +48 535 696 207,  +48 41 263-21-10 w. 122

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.15 do 15.30
  wtorek od 8.15 do 15.30
  środa nieczynne
  czwartek od 8.15 do 15.30
  piątek od 8.15 do 15.30
  sobota od 7.45 do 15.00
  niedziela nieczynne

Dział Administracyjno - Techniczny
Telefony +48 41 260-40-41, +48 41 263-21-10 w. 123

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00
  wtorek od 8.00 do 16.00
  środa od 8.00 do 16.00
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota nieczynne
  niedziela nieczynne

Sekcja ds. funduszy unijnych
Telefony +48 41 260-40-41, +48 41 263-21-10 w. 113
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Czynne w dniach

poniedziałek od 8.00 do 16.00
  wtorek od 8.00 do 16.00
  środa od 8.00 do 16.00
  czwartek od 8.00 do 16.00
  piątek od 8.00 do 16.00
  sobota nieczynne
  niedziela nieczynne

Dział Współpracy z Zagranicą
Telefony +48 41 260-40-41, +48 41 263-21-10 w. 113

Czynne w dniach

poniedziałek od 9.30 do 11.30
  wtorek od 10.00 do 12.50
  środa od 10.45 do 12.00
  czwartek nieczynne
  piątek nieczynne
  sobota nieczynne
  niedziela nieczynne

 


Ważnym elementem funkcjonowania Wyższej Szkoły Biznesu i Przedsiębiorczości jest realizowanie zadań mających na celu podnoszenie jakości kształcenia. Należą do nich m.in. przeprowadzanie corocznej studenckiej oceny nauczycieli akademickich, system hospitacji zajęć dydaktycznych, analiza przydziału zajęć dydaktycznych, analiza praktyk studenckich, ocena procesu dyplomowania itd. Co roku publikowany jest wewnętrzny dokument, "Biała Księga Jakości Kształcenia", stanowiący wytyczne dla władz uczelni w kwestii działań na rzecz poprawy jakości kształcenia.

Za realizację wymienionych zadań odpowiada Uczelniana Komisja ds. Jakości Kształcenia, której skład stanowią:

  1. płk rez. mgr Stefan Suska - przewodniczący,
  2. dr Przemysław Furgacz - członek,
  3. dr Mirosława Parlak - członek
  4. dr Małgorzata Cichońska - członek
  5. ppłk rez. Marian Cichoń - członek
  6. student Marcin Bis - członek
  7. mgr Justna Osuch - konsultant - doradca
  8. mgr inż. Marek Gawlik - konsultant - doradca

Dokumenty związane z jakością kształcenia:

- Procedury uczelnianego systemu zapewnienia jakości kształcenia, karty ocen, wzory przewodników, załączniki do procedur.